Elaka mamman

Känner¨mig som värsta elaka mamman idag. Har haft så många fighter med Olle idag att jag är helt slut. Det gäller ju som sagt att vara konsekvent och inte ge med sig när de tjatar. Idag ville han äta med händerna som en liten bebis och när han inte fick det så spotta han på bordet. Då kom mitt först utbrott. Inte bra. Och så har dagen i  princip sett ut hela tiden. Tjat, tjat tjat och skrik. Skönt att de sover nu. De är friska och ska som tur är till dagis i morgon. Måste plugga... Ligger efter.
Hitta en rolig bild på mig och Olle när jag letade kort. Haha vi trodde vi var värsta lirarna.

Yeeah yeeah yeeah
Haha trodde jag var cool. Kolla in fulaste tofflorna

Dansen gick i allafall bra idag. Vi är skapligt färdiga. Bara finliret kvar nu. Men gud alltså. Det kändes som att vi var så taggade i dag. Jag fullkomligt flög fram. Härlig känsla. Nu är det bara några veckor kvar. Och jag är REDO. Kommer vi inte bland de tre bästa så ska jag äta upp min strumpa haha. Eller nää kanske inte. Lite äckligt haha skit samma.

Föresten så har jag besluts ångest. Har sett jättefina skor på en internet sida men vet inte vilka jag ska välja. Kom gärna
med råd. Hahahaa
.

OVER AND OUT






Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Paola

jag tycker den i mitten med kilklack eller de bruna, de är snygga och lite annorlunda!

2009-03-19 @ 11:03:51
Postat av: Mia

Jag skulle helt klart gå på de i mitten. De var supersnygga =) Jag verkligen älskar kilklack. Å det sista paret, de helsvarta, var också döläckra.

2009-03-19 @ 11:34:20
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

roliga "rock"-bilder... och jag vet känslan. när jag jobbade idag så var några barn bedrövliga och jag tappade tålamodet också.

2009-03-19 @ 14:47:51
Postat av: Gabriella

oj kan du ha sånna skor? :P det kan inte jag ^^ dem svarta längst ner tyckte jag bäst om men det e ju för att jag älskar svart ^^

2009-03-19 @ 16:10:28
URL: http://ellagi.blogg.se/
Postat av: Anette

Bild nr:2 de andra.......;)

Hoppas allt e bra?

Kramen

2009-03-19 @ 17:15:48
Postat av: Heidi

Va fin bloggen vart!! :D ja tycker lätt bäst om dom bruna skorna =)=)

2009-03-19 @ 19:49:35
Postat av: Mia

Superfin den nya bloggdesignen blev =) Bra jobbat!

2009-03-19 @ 21:43:22
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0