Dans med tuggummi

Söndag igen. Det var ju skoj. Betyder alltså att det är måndag i morgon och början på en ny vecka. Tjo ho. Helgerna går alldeles för fort man hinner ju för bövelen aldrig vila. Kom faktiskt på idag att det där med att jag är mer koncentrerad när jag inte tuggar tuggummi på dansen stämmer. I dag tuggade jag frenetiskt på mitt tuggummi och mycket riktigt så tappade jag lite koncentration.Kändes som att jag sprang runt som en yr höna och inte visste vart jag skulle stå. Käften gick i ett på mig och jag såg väl ut som en idisslande kossa haha. Får ta och skärpa mig och lämna detta underbara hjälpmedel ( för att sluta bita på naglarna) hemma nästa träning. Snyft.  Är i alla fall helt slut i kroppen nu. Känns verkligen att man jobbat hårt ahhh.
Nu till en annan sak som jag noterat. Provade min bikini som jag ska ha i sommar och upptäckte att det nu faktiskt är hög tid att börja trimma kroppen inför sommaren. Hängstjärt är ju inte allför smickrande haha. Hmm och istället för hård platt mage börjar nu en pösig mocka ruta göra sig synlig. Inte bra, inte bra. Måste vara alla kakor jag äter till kaffet och alla underbara pizzor ahhh Men nu är det slut på det. Hårdträningen börjar i morgon. Så det gäller alltså att fluffa lite idag. Jahapp Nu är det Beck och jag ska nog trycka i mig lite ostbågar också

OVER and Out 


Kommentarer
Postat av: Karin

hängstjärt, den har jag inte sett:) tror inte att du har det!

sist jag var och badade tänkte jag på hur blek jag var , särskilt på sommaren. men inget att göra, viktiga är att ha kul.

2009-03-02 @ 09:49:59
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0