BKN rules

Sitter här med min kaffe och filosoferar lite. Ont i kroppen som vanligt efter dansträningen i går. Kan inte riktigt bestämma mig om det är för att jag börjar bli gammal haha eller om jag bara är otränad. Tror mer på det sista haha. Är i allafall helt härligt slut efteråt och det känns verrkligen att man jobbat hårt. Tycker också att det är kul att spänningen mellan mig och personen jag dansar med har släppt lite lite. Nu kan vi i alla fall säga hej till varandra haha. Hmm jaja. Dansen är riktigt fin. Men några steg är sååå svåra och jag får inte till dem. Tänk då att man ska dansa med höga klackar sen. Fy bubblan Men gudarna ska veta att jag lägger ner hela min själ i detta. Älskar just den här dansen och man vill ju att det man gör ska se bra ut. Övar massor hemma. Men i går så gick det bättre. Skönt det......
Nu ska jag gå och ladda kameran och hämta mer kaffe. Hoppas på att kunna fota hela mixgruppen så att jag kan lägga ut på BKN gruppen på facebook. Nu är det ajöss

Over and out.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0