2:a året avklarat

I går var det sista dagen i skolan. Alla i Estin träffades i rörelsesalen och sjöng och dansade. Det var så kul. Som avslutning vek vi en varsin papperssvala,  gick ut i trapphallen, placerade oss på tre olika våningsplan och så sjöng vi i kanon. Gunnar, musikkläraren satt längst ner och spelade på flygelnDet var så häftigt men samtidigt lite sorgligt. När vi sjungit färdigt så kastade alla ner sina pappersvalor  på lärarna. Då fick jag en klump i halsen och börja nästa grina. Det kändes verkligen. Fan men nu är äntligen två år avklarade av 3,5. Jippi!
Innan avslutningen så var jag på Make up store och fick en sminklektion. Fick av Linus i Julklapp och nu gjorde jag. Det blev jättefint men tyvärr så syns det inte så bra på bilderna. Det var främst ögonen jag ville lära mig. Hmm inte för att jag lärde mig nått. Har för fan tummen mitt i handen när det gäller sånt haha. Hon bara lägg lite där, och där, sudda lite där markera där och så vidare. Herregud jag är ju blond haha. Men i allafall nu är det gjort. Kände mig så fin.
Träffade Anette precis innan hon skulle in på lektion. Våra armbvand vi beställt hade kommit ( har likadana=vänskapsarmband). Hon fick pengar och jag mitt armband och det var så gulligt. Se bild nedan.
Kvällen blev lugn. Gjorde inget, bara slappade och såg Criminal Minds. Snyft.......


Sminkningen syns inte så bra ahhhhh. Skulle bett henne ta där.


Mitt och Anettes vänskapsarmband. Puss Gumman. Vi är bäst




Grupp G samlad för sista gången. Kram på er alla. kommer verkligen att sakna er. Haft ett underbart år tillsammans med er.
Detta är sista gången jag skriver hehe Estin 3, Grupp G.
Love ya all

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du var så fin, fast det är ju jämt! =)

Jo man blev lite vemodig och fick en klump i halsen, trots att det samtidigt kändes skönt. Hoppas du och familjen får en superskön sommar så ses vi i höst sen. Kommer se här på bloggen vad ni pysslar med ;)

Kramis

2009-06-05 @ 17:37:10
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anette

Ler! JA visst e de fina armbanden? :)

Synd vi inte han prata något men gårdagen var verkligen kaos :)

Ha en skön sommar o VI MÅSTE SES!!!

Puss gumman

2009-06-05 @ 18:25:37
Postat av: Kakan

Väldigt snyggt armband och fin bild på gruppen! vi ses snart:) om tvättmaskinen håller tiden vill säga haha

2009-06-06 @ 12:03:04
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: carro

Oh vännen! Kände samma som du när vi slutade. Men vi ses i höst, haha det blir en syn för gudarna!! hehe sååå fint armbandet var, vart har ni köpt dem??

kram

2009-06-07 @ 08:28:27
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0