Resfeber

Slut i kroppen och huvet håller på att gå i bitar. Har precis varit över hos mamma och badat. Så skönt. Vill också ha badkar hemma, nä men vad har vi Bara en jävla dusch. Vikarierat på ungarnas förskola i två dagar. (ska vara i morgon med) Sjukt roligt men jag kan säga att jag absolut inte är van att vara ute från 8-16. Så lite sliten haha. Och idag klämde jag tummen i grinden. Trodde jag bröt den och jag skrek nästan högt. Vad pinsamt. Värren än ungarna. Nu är den lite blå och jag tycker lite synd om mig själv. Stackars tummen........hehe
Shit nu har också nedräkningen börjat på riktigt och jag har fått resfeber hehe. Åker ju på torsdag och nu när ungarna ska med blir man lite larvig och packar typ med hela apoteket. Det är vätskeersättning, alvedon, plåster, nässpray ja allt haha. Man vill ju vara förberedd. Dessutom har jag dragit ut koordinater till de 7 cacharna som finns i Side. Hoppas bara vi hinner med det. Haha instruktionerna var på tyska ehhh hmm det var ju lätt att läsa dem och dessutom förstå dem. Men det ska vi nog kirra

Men nu ska jag gå och packa lite till. Ta mig en kopp kaffe och trycka i mig två chokladbitar.

Och Linda, jag lovar att jag ska uppdatera min blogg oftare när jag kommer hem från turkiet. Är lite dålig på det.

Kram alla...........     Over and out

Kommentarer
Postat av: Gabriella

är det bara jag som inte har hängt med i svängarna eller vad betyder egentligen en chach?

2009-06-10 @ 00:00:17
Postat av: Linda

Hoppas ni får det kul i Turkiet. Jag har varit i Side det var grymt. Jättebra väder hela veckan och precis lagom lungt för semester. Kram

2009-06-10 @ 09:30:58
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0