Sommar, sommar, sommar ahhhhhhhhhhhhh

Sååååå underbart med sol och värme. Ska aldrig mer klaga på att det är för varmt eller jo kanske. .Har i allafall  haft en kanonhelg. Bara varit och inte gjort någonting. Linus bror har varit här och vi har grillat och han har lajjat med ungarna.
Karin hälsade på i Lördags och vi käka och sen såg vi filmen Wild Child (hemsk). I söndags efter min träning som för övrigt gick kanonbra (platserna klara för karnevalen i Valdemarsvik) så kom Carro coh Karin på besök. Vi fika och åt tårta som karin gjort. Kanon Karin........ Sen köpte vi pizza som vi mumsa i oss. Håller med Carro om att vi måste göra om detta. Fler får jättegärna göra oss sällskap då. Vi hade så kul att vi glömde bort klockan och helt plötsligt var hon bara 23.00. Tiden går fort när man har roligt.
Idag har jag jobbat igen på kidsens förskola. Skoj men det är så förbannat varmt på gården. Ooops jag klagade. Det är som en kokande gryta och man vet inte vart man ska ta vägen. Jo jag sitter för det mesta i solen med min vatten flaska och pressar haha. Det var allt för mig. Nu ska jag ta mig en kopp java.

Over and out

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för en trevlig kväll. Kom med ett förslag så kanske vi kan grilla?? Ska försöka få med anneli nästa gång. Hhahah

kram

2009-06-29 @ 21:08:40
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajebraje...solen steker en ju hel och så får man illröda/bruna axlar och armar och vita ben! Snyggt!

Tack själv...jättefin kväll i utemöblerna och ett djupt samtal!

2009-06-30 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0