Sommar och sol

Kan det bli bättre eller. Solen lyser och himlen är blå vad det är skönt att leva då haha. Men ärligt. Har varit och jobbat på ungarnas förskola i två dagar och vi är ute från 7 på morgonen tills att de stänger. Så himla skönt. Sommartid skulle jag verkligen inte vilja ha ett inomhus jobb. Skulle nog bli lite koko i knoppen då. Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Just nu är allt perfekt förutom att jag haft ryck i ögonlocket och haft dubbelseende i två dagar. Beror säkert på att jag är ovan att jobba och är så förbannat trött hela tiden. Tröttsjukdomen kallas det haha. Man sover ihjäl sig.
Nu ska jag snart sova men först lite våra bästa år som jag spelat in. Ju snabbar det blir onsdag  desto bättre. Längtar till dansen. Snart Karneval i Valdemarsvik och jag vill så gärna vara med på den.
Men nu säger jagt Over and out


Hahaha kolla vindögd. Töntigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0