Kaffe + en liten fräckis

Kunde morgonen ha börjat bättre ahhh. Sitter med en kopp kaffe och bara slappar. Ungarna tog sig faktiskt en liten sovmorgon och vaknade klockan sju idag haha. Hmm liten sovmorgon om jag jämför med att de brukar gå upp 5.30 haha. Idag ska vi få barnvakt. Sorgligt men ändå skönt. Vill ha dem hemma hela tiden hehe. De ska hem till Sussi, en fröken på deras dagis. Hon brukar ta dem någon gång då då och de bara älskar henne. De har så roligt där och de går och fikar hos hennes mamma, tant Ulla som tuva brukar säga haha. Skruttarna.
I går vikarierade jag på ungarnas dagis. Skoj haha. På grund av att det var lite barn så slog de ihop alla avdelningarna, så  Olle och Tuva såg mig nästan hela dagen. Det gick kanonbra. De gjorde ju sitt och jag jobbade ju. Sa till Olle att han skulle kalla mig fröken eller jenny istället för mamma, och då tittade han på mig och sa. Är du fröken också haha, mamma fröken jenny hmmmm. Men som sagt det gick bra. Ska vara där tre dagar nästa vecka också och sen drar vi till Turkiet. Fan så skönt ahhhhhhhhhhhhhhh

Tänkte nu avsluta med en lite fräckis. Bert Fylking på radion kör ju sina fredagsfräckisar men jag tänkte göra lördagsfräckis. Känsliga läsare  varnas haha

Två fulla kompisar i samma tält:
- Runkar du?

- Mhmmm

- Svårt att få upp den?

- Mhmmm

- Prova med din egen kuk då.......


hahaha nä så kul var den inte därför får jag avsluta med en nasty bild. Blunda de som inte vill se hehe



Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, men Jenny då. Det trodde jag inte om dig "mamma-fröken-Jenny"... eller JO, haha!

Trevlig helg!

Kram

2009-06-06 @ 15:12:18
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0