Efter regn kommer sol..........

Ska börja lite lätt med gårdagen. Först och främst var det ett jävla regnande som gick en på nerverna. Blev halvt hysterisk när det aldrig slutade. Huvudvärk som hette duga. På eftermiddagen var vi bjudna till Anettes land. Linus jobbade men jag hade med mig Olle och Tuva. Kanonroligt och mysig och när vi kom hem så sa Olle att han ville bo hos Anette aaaaahhhhhhhh. Tack Anette för en toppendag. Saknat dig!!!!!! 
På kvällen när vi precis hade somnat så hörde vi ett himla liv utanför. Garbo var i fight med en annan katt men när vi gick ut för att leta så hittade vi henne inte. Lite lessen i ögat men somnade strax därefter. Idag på morgonen när vi skulle lämna kidsen på dagis så var det kattbajs en centimeter utanför dörren. Jävla äckliga katt. Antagligen hade hon väl blivit rädd annars vet jag inte varför hon skulle ha bajat just där. Aldrig hänt förut. Blääääää
Klockan 09.00 var jag hos tandläkaren och BORRADE. Ja precis inte klokt. Ett hål eller rättare sagt två. Ska dit nästa vecka med. Jag som har extrem räddsla för sonden (den man petar med) fick beröm för att jag klarade lagningen så bra. Jippi!! Nä fy bubblan. Har lovat mig själv nu att gå oftare till tandläkaren och så ska jag köpa en extremt svindyr eltandborste så att jag kommer åt överallt. Ska aldrig nånsin mer ha hål. Bläää. Tyckte synd om mig själv sen när bedövningen släppte och det börja klia mellan tänderna. Nog om tandläkare nu. 
Linus hämtade ungarna, därefter gcik vi till konsum för att hämta ut mitt Ginza paket. Olle fick ta sin cykel och han blev jätteglad. Första gången han fick cykla så långt och det gick jättebra. Dessa filmer hade jag beställt så nu är det snart dags för lite filmkväll tycker jag. Någon som är på eller?
1. Dracula
2. Hjärtan i Atlantis
3. The texas chainsaw massacre
4. Stephen Kings Desperation

Lägger även ut lite fler bilder från karnevalen. 

Tack och hej lever pastej. Nu ska vi ut på lite caching men först ska jag ha en kopp Java.  

Over and out


Kort från Norrköpings tidningar




Kort från Norrköpings tidningar




Dans, glädje och stora leenden




Blir flätade i bussen




Spexar lite. Sjunger raj raj haha




Kort från Norrköpings tidningar




Gruppfoto. Dansarna från San Simon Stockholm är med på bilden

Kommentarer
Postat av: Anette

Ler! Olle får sååååååååååå gärna bo hos mig :) Var verkligen kanon att träffas, måste bli oftare! Jag tittar gärna på film men ser du bara på ÄCKLIGA filmer?? :)

Kramen

2009-07-10 @ 22:10:24
Postat av: Anneli

Hej gumman! Hör av dig och säg till när det blir filmkväll är gärna med om jag inte är på landet kram

2009-07-10 @ 22:21:44
Postat av: Paola

Jättefina bilder !!! hoppas på o börja dansen igen på onsdag. kram

2009-07-10 @ 22:48:27
URL: http://metrobloggen.se/boliviana
Postat av: Anonym

Jag gillar inte heller tandläkaren. Har tid på torsdag men vi är inte där ännu det finns fortfarande tid att ringa återbud

2009-07-11 @ 10:15:08
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0