Michael jacksons Minnesstund 7/7 - 09

Sitter här i min ensamhet med en kaffe som enda sällskap. Är fortfarande lite tagen efter Michael Jacksons minnesstund som visades i går. Så mycket har jag nog inte gråtit på länge. Det var sorgligt. Man hörde folk som  förtvivlat skrek ut sin sorg efter Michael inne på Staples center i Los Angeles. Tårar i ögonen för samtidigt nu sitter jag och lyssnar på we are the world. Men han var och kommer alltid vara den störste. Helt enkelt The king of pop. Oavsett vad han gjort (skriverierna är många) så tycker jag precis som Sheila Jackson sa i sitt tal på scen " Den amerikanska konstitutionen säger att människor är oskyldiga till dess att motsatsen bevisad" Jag vet att jag var så förbannad och arg när anklagelserna mot honom kom och jag tänkte att honom kan man ju inte lyssna på längre. Varför ska man stödja någon som håller på med sådant skit. På senare år har han väl inte varit den som jag lyssnat mest på. Kan bero på att jag inte har något liv och bara lyssnar på Caporales musik hehe. Nä vars. Han kommer alltid att finnas i många hjärtan. Jag hoppas att han äntligen fått frid nu. R.I.P MJ
Vill sluta med att citera Michaels dotters tal till honom. Det var så rörande. Där brast det nog för många. Mina tårar kunde i alla fall inte sluta rinna på mycket länge efteråt. " Jag vill bara säga, ända sedan jag föddes har pappa varit den bästa pappan man kan tänka sig  och jag vill bara säga att jag älskar honom, så mycket "





Nu till något annat. Jag och Linus var ute på Caching på dan. tog en som ligger på en klippa och man var tvungen att klättra upp och fira sig ner. Himla spännande. Jag halkade högst upp och skrapade handen. Tur jag inte stod längst ut på kanten. På bilderna klättrar Linus upp på det första och på det andra har han firat sig ner. Det är högre och brantare än det ser ut. Vi tappade GPS:en uppifrån ca 40 meter. Fan


LInus på väg upp med rep och allt




Han har precis firat sig ner




Kommentarer
Postat av: Kakan

roligt med dansklipp!

och haha våra bloginlägg om Michael Jsckson är motsatser i åsikt ...men I like you anyway...no hard feelings!

2009-07-08 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0