Sammanfattning

Måste börja med att skriva att kakan som jag bjöd på blev mycket uppskattad. Det åts och myglades som bara den hehe. Nu följer en kort sammanfattnig över lite som hänt. (alltså inget)
Måndag:
Jobbade på ungarnas förskolan. Stekande sol vilkjet är bra så man blir brun hehe. Vilket underbart jobb (sommartid) då man får vara ute. Lugn kväll med mycket kaffe hehe

Tisdag:
Efter jobbet åkte vi ut till Sjöberga lägergård i Kvarsebo. Syrran jobbar där och vi badade, paddlade kanot och åt gott. Olle han tyckte det var så mysigt med kanoten. Vi får nog åka dit fler gånger den här sommaren och paddla lite hehe.

Onsdag:
Sisat dansträningen innan karnevalen. Var kapitalt slut efteråt. Svetten bara rann. Lokalen är liten och vi är många som dansar dessutom fungerar inte fläktarna. Orka inte göra någonting efteråt. Benen värkte och jag var yr. (pågrund av för lite dricka) Åt, duscha och sen var det bums i säng.

Idag torsdag har jag inte gjort någonting förutom jobbat, bjudit på kaka och när jag kom hem druckit kaffe och slappat. Under bar dag.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kakan

gud va mysigt med kanottur!!!

2009-07-03 @ 10:50:23
Postat av: maria

lycka till i karnavalen. Glöm inte att dansa för mig själv ska ja jobba i den varma heta.



kram maria malmö

2009-07-03 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0