Liseberg

I går= Liseberg. Åkte med Berndts buss ( linus mamma) Entrékön ca 200 meter lång. Vi skuttar glada förbi med förköpt biljett hehe. Det är det som är bra när man åker buss där biljett ingår i priset hehe. Mycket folk i allafall och långa köer till ta mig fan allt. Ska ALDRIG mer åka i juli. Usch vad folk. Ungarna var kanonduktiga och tålmodiga. De bråka och busa ingenting fast vi stod i så långa köer. olle åkte Kållerado och han var jättestolt efteråt. Sen åkte hela familjen Flume ride (stockarna) den som skrek mest var jag. Haha köpte kortet efteråt ser helt hysterisk ut när jag skriker. Tuva ser lite rädd ut men Olle han bara skrattar.  Käkade på Burger King innan vi åkte hem och gick in i souveniraffären. De fick välja en varsin sak och vad väljer de. Jo kaninöron. Det absolut minsta saken i affären haha. När vi kom till bussen så låg det en varsin Lisebergskanin på deras plats. Farmor hade köpt. De blev jätteglada, sen somnade de med en gång. Jag med och dregla som sjutton gjorde jag. Hemma ca 01.20 och stupa i säng.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha låter väldigt kul med en hysterisk bild!

Jag tänkte på isblocken idag...när bussen åkte förbi åby...och log. Inte bussen alltså.

2009-07-26 @ 18:24:16
Postat av: Anonym

var är bilden då

2009-07-27 @ 09:26:18
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0