Skräckfilmskväll.....

Liten summering från gårdagens skräckfilmskväll. Tillsammans med Karin såg jag SAW 2. Riktigt ruskig faktiskt. Halva filmen satt både hon jag med varsin kudde för ansiktet haha. Otäckast tycker jag var när en tjej blir nerknuffad i ett hål med kanyler. Fy bubblan och där skulle hon leta efter en nyckel tror jag. Satt som på nålar ahhhhh. Men blir ganska irriterad när idioter stoppar in händerna i vad som helst. ( eller hur Karin) Hade i allafall mycket trevligt och vi avslutade kvällen med lite "Mia och Klara" för att lätta upp det lite. Lite Skrattande Jennifer i soffan hahaha

Min 5 i topp lista med de otäckaste filmerna jag sett:
1. The Ring
2. Candyman
3. Jurtjyrkogården
4. Saw 1
5. Saw 2

OVER AND OUT...............................................

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha exakt... man behöver allt lite jennifer-dos.

tänkte på det i dago fnissade. och jag håller med, kanyl-scenen var en av de värsta. vilken panik!!!

Vi hörs!! ( såklart!!!:)

2009-02-21 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0