Minnen från 2008

Jaha nu sitter jag här igen. 2:a gången idag. Har inget att göra och känner mig inte alls speciellt trött. Linus sover för han ska gå upp kl.03.00.  Tittar precis i min dagbok på det gångna året som varit. Både glada och tråkiga minnen. Tänkte skriva kortfattat om några av dessa dagar som varit extra roliga.

30/1 -08 Jag fyllde 26 år! Gud vad skoj. Ett år äldre = en rynka till i ansiktet. Usch. Hade hellre sovit bort dagen.

30/4 -08 Sockertoppen Tuva fyllde 2 år. Stort kalas med många paket. Hipp Hipp hurra



14/6 -08 Karneval I Arboga. Kanon fint väder och underbara människor som hejade fram oss på gatorna.


5/7 -08 Karneval i Valdemarsvik. Älskade den karnevalen. Vi dansade så fint och det var första gången som jag fick stå längst fram. Linus fyllde även år denna dag. Hipp Hipp


2/8 -08 Karneval i Nyköping. Jävla regnväder förstörde allt. Annars en toppenkarneval.


4/8 -08 Tog bort min visdomstand. Hmm ja det var ju skoj.

18/8 -08 Första dagen i skolan. 2:a året. Hamnade i grupp G. Tummen upp för det......

27/8 -08 Slog sönder lådorna i hallen. Inget att vara stolt över. Fick ågren och åkte till IKEA och köpte nya. Fan..

15/9 -08 Piercade navel

23/9 -08 Linus tatuerade sig



27/9 -08 Kulturnatt. Dansade Caporales 3 gånger. Bibban och så ABF 2 gånger

29/9 -08 Stora tatueringsdagen. Äntligen mitt indianarmband



14/10 -08 Piercade Bröstvårtan

31/10 -08 Tinkutävling i Eskilstuna. Tjo ho.....snyggt med snett skärp



19/11 -08 Min Sötnos Olle fyllde 4 år. Även Anette. Puss på er...



6/12 -08 Tinkuuppvisning på frinavet. Gud vad jag älskar den dansen....

Ja det var kortfattat några meningar från speciella dagar under 2008. Kanske inte är så roligt för någon annan att läsa men då låter man bli. Hade liksom inget att göra och tyckte detta var skoj. Mycket dans har det varit i allafall. Pussar till min underbara familj och till alla i BKN - Bolivia Kommittén Norrköping.




  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0