Mamma......

Känner mig lite ledsen just nu. Mamma berättade för mig att hon blivit uppsagd från sitt jobb idag. Det är så himla orättvist. Min mamma är värsta arbetsmyran, är aldrig sjuk och alltid punktlig. Hon får gå för att de behöver folk med mer maskinvana än vad hon har. Så irriterande.... Det finns de som verkligen förtjänar att få sparken , de som missköter sig. Men nä då, de får vara kvar. Men hur lätt är det för någon som är 61 att få ett nytt jobb i dagens svåra tider? Ja ja får hålla lite koll på henne för hon visar oftast inget utåt hur hon mår utan håller allt inom sig..... Ja ja.....

Nu en rolig sak mitt i allt det tråkiga. Nästa onsdag ska jag ha personalgympa för lärarna på Universitetet. Boliviansk indiandans haha. Det blir något nytt för dem haha. Ibland undar jag vad jag tänkte på när jag sa att jag ville prova att ha det. Ahhhh. Men hoppas bara att Melissa kan vara med så vi kan hjälpas åt.

Nä nu är det Criminal Minds och det får man ju icke missa........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0