Larvig..

Känner mig lite larvig just nu. Såg precis ett litet klipp där kungen bekräftar förlovningen mellan kronprinsessan Victoria och Daniel. Fick tårar i ögonen. Blev faktiskt glad för hennes skull, men herregud sitta här och lipa haha. Jösses.. hmm nog om detta.
I dag hade vi vår första redovisning för barnen. Det gick jättebra men kan väl säga att vi alla var rätt så nervösa innan första visningen. Jag som var guide kände mig relativt lugn innan men när barnen kom och jag skulle ta emot dem så tappade jag tråden helt. När jag skulle förklara vad vi skulle göra så började de prata om sina pappor och mammor och vad de hette. Jag kunde knappt hålla mig för skratt. Gud barn är ju så härliga när de bara spontan pratar haha. Andra visningen gick bättre, då hade man blivit lite varm i kläderna hehe. Längtar till i morgon då Olle ska komma med sitt dagis.

Några bilder från produktionen


 


Före


Efter

Gör Pyssel till kistan

Kistan

Bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0