Laddad

Känner mig extremt laddad inför morgondagens redovisning som vi ska ha för barnen. Det enda som fattas för att allt ska vara helt klart är att hänga upp nycklarna som barnen ska leta efter. Här är en bild på dem. Jag har gjort 30 stycken. Ont i fingrarna hade jag efter att ha trätt snöre igenom alla. Jag gillar som sagt att pyssla men det här var bubblan mig  inte roligt. Det enda jag har kvar att göra nu är skärpet som mina svärd ska hänga i men det gör jag till CSI ikväll. Nu ska sjörövarguiden gå och natta barn. Skriver mer lite senare.

 

Kommentarer
Postat av: Karin

vilket jobb du gjort!! hoppas du inte blev alltför sjuk för att missa hoolabnadolat!

2009-02-24 @ 11:39:46
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0