Geocaching

En lyckad dag med geocachingen. Vi i Team Garbo bestämde oss för att göra ett frest och försöka ta några runt om i Norrköping. Vi lyckades hitta 4 stycken gömmor rätt så smärtfritt. Bland annat tog jag den på Drags som jag gått förbi så många gånger till och från skolan. GPS:en visade på 55 meter kvar när jag fann gömman men på grund av  spoilerbilderna från internet så var den lätt att hitta. Kortet nedan är taget från platsen där gömman var.. En vacker plats. Lugnt och fint och inte så många mugglare.



Avslutade äventyret på finrestaurangen Mcdonalds i Haga. Olle och Tuva åt jättebra med tanke på att de var så trötta. Det blev rätt så sent för dem i går, för efter dagis på fredagen så åkte vi ut till Mirja i Östra Husby (fast jag var sjuk) och sov över där. Vi hade jättekul. Det kändes precis som på den gamla goda tiden när jag och syrran var bästisar hehe.
Miss her....
Jaja nog om detta. På kvällen när barnen somnat såg jag och Linus på film "Save the last dance 2" och myste till med chips, godis och läsk. Kände mig som värsta snuskot som satt och snora, hosta och klia mig i ögonen hela tiden. Men filmen den var i alla fall bra. 

Over Over and Out..........................

Avslutar denna dag med en vacker bild från Korpklint där Linus var tidigare i veckan och cacha

                                 

  

Kommentarer
Postat av: carro

Låter som ni har haft en bra helg!! =)

När kommer det bilder på barnen då, heheheh.

Massa kramar, ses imorrn!

2009-02-08 @ 12:21:06
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0