Gårdagens dansträning

I går tyckte jag att dansen gick bra faktiskt. Ok jag är blond och det tog lite längre tid att lära in vissa steg hahaha börjar bli lite gammal också hehe. Har i allafall kommit fram till att jag dansar bättre när jag inte tuggar tuggummi. Koncentrerar mig bättre då. Men nu sitter jag här . Har ont i hela kroppen och känner mig helt lam i benen efter i går. Måste säga att vi körde riktigt hårt, så när jag kom hem så stupade jag i säng. Lite otränad kanske...
Jaja men men.....
I dag var jag och några i gruppen på stan en snabbis. Köpte en as cool bok. Penisboken
Det pinsamma var när jag skulle fråga efter den på Åhlens och han i kassan trodde jag sa meningsboken. Fick upprepa mig tre gånger och sista gången sa jag det ganska högt, så en dam vände sig om. Ha ha så pinsamt. Var illröd i ansiktet när jag gick därifrån. Dom hade den i allafall inte så jag fick gå till en annan affär.


 

OVER AND OUT......


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är ju inte lite busig du tjejen :) Var det en intressant bok nu då?

KRAMIS!

2009-02-26 @ 21:43:36
Postat av: Anonym

JAG DÖR!!!! hahahahaha världens roligaste inlägg, först att du tar in tuggummigrejen och avslutar med incidenten på åhlens . hahaha älskar det. gud va jag är glad och känna dig:)

2009-02-26 @ 21:55:56
Postat av: Anonym

Den va faktiskt riktigt bra

2009-02-26 @ 22:36:33
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vad fasen handlar penisboken om? nåt man ska ta o köpa eller? :P

2009-02-26 @ 23:01:09
URL: http://ellagi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mycket skämt i boken men även en del fakta. (som man redan visste)

2009-02-27 @ 06:55:20
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0