En vanlig dag...........

Träffade min underbara vän Anette i skolan idag. Blir så glad när jag ser henne. Hon kan verkligen konsten att muntra upp en när man är lite down. Det känns som om jag är inne i värsta down perioden just nu, så en dos av Anettes humor är inte helt fel. Puss för det.... Men jag känner att jag verkligen behöver ta mig i kragen, för just nu är ingenting roligt. Jo att vara med familjen förstås men absolut  ingenting annat. Trist alltså...

Köpte en varsin pyjamas till Olle och Tuva när jag var på väg hem från skolan. Meningen var att de skulle få dem i påskpresent, men jag kunde inte hålla mig, Har tittat på dem så länge men varit för snål för att köpa. Klart skruttarna skulle få dem i dag. HM är i alla fall min favorit affär... ahhhhh


Dagens garv. Vem borstar inte tänderna efter ett mål? Klura på den ni som läser. Hm om det finns någon som läser. Svar får ni imorgon.....

Kommentarer
Postat av: carro

Gumman då, det är inte bra att du mår dåligt!!

Tycker pyjamasarna var fina!! =)

Massa kramar

2009-02-18 @ 08:10:42
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: kakan

jäkligt klurig gåta.... lätt att sluta tänka på den NOT!

2009-02-18 @ 11:51:33
Postat av: Anette

Hej gumman!

Tack för komplimangen, du förgyller verkligen mitt liv också, blir så glad när jag ser dig, synd bara det inte är oftare :)

Ahhhh, va kul att se sötisarna på bild, måste snart träffas med kidsen igen!

Saknar dig alltid i mitt hjärta!

Kram

2009-02-18 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0