Caching gånger 5

Var ute på lite geocaching på dan. Äntligen tog Linus cachen på ön i bråviken som vi misslyckats med på grund av att jag varit för harig. Jag satt iallafall vid kanten beredd med rep och mobil om nått skulle hända. Vilket stöd man är haha. Hmm och vilken hjälp skulle jag kunnat erbjuda med repet när jag inte ens vågar gå ut.

Bild på ön i Bråviken ( Linus är längst ut)

Däremot när vi skulle ta de andra cacharna så var vi tvugna att gå på en frusen sjö i ca 2 km. Det var inte alls lika otäckt men jag gick ändå med isyxorna i högsta beredskap. Hade bara hjärtklappning halva vägen ahhhh


Jag på sjön med isyxorna

Passade även på att fika ute på sjön. Jättefint i solskenet. Kaffet smakade riktigt bra.

Stannade till på Media Markt på hemväg så jag kunde köpa Saw filmerna. Nu har jag alla och känner mig laddad inför skräckfilmskvällen hehe 

OVER AND OUT......


Kommentarer
Postat av: Ringos.

hehe, Lövsjön...

Var dit själv gisare ett par timmar efter er.

åkt ut med skridskor, men hade ingen tanke på att ta med mig dojjorna för att kunna stranda på ön.

Än djävligare var att fanskapet var ju ......klättra antingen med skridskor eller barfota... det blev till att avstå.



Är huvudet dumt får fötterna lida ....



2009-02-22 @ 08:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0