Alla hjärtans dag

I dag var det stora överaskningsdagen för ungarna. De små skruttarna är så bortskämda. Frukosten hade jag dukat upp jättefint i vardagsrummet (brukar inte äta där) och så fick de sin första present, filmen Wall.E. De blev så glada och åt lydigt upp frukosten ahhhh. På eftermiddagen var det stor shopping på Maxi. 75% på alla leksaker. Både jag och ungarna var i himmelriket så där blev det en hel del saker som följde med hem i lilla påsen. Avslutade på HM där ungarna fick välja nästan precis vad de ville. Det blev Blixten och Hello Kitty tröjor, byxor, underkläder och sjutusen saker till. Nästan utfattig nu men det är så livet ska vara hahaha. När Linus kom hem så fick han och ungarna ett varsitt kort som jag gjort. Tycker själv att korten blev fina. Hade verkligen ansträngt mig för att alla älsklingar skulle känna sig speciella. Med klistermärken och allt.
 


Skickade detta till Linus när han var på jobbet i dag.
Hoppas han blev glad.....

Avslutar denna dag med  några ord som jag tycker jättemycket om.......

"Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer att se till att det blir så"


Kommentarer
Postat av: carro

Låter som en underbar dag vännen!! =)

Vad ska du göra på måndag, tänkte om vi skulle ses nått. Kram

2009-02-14 @ 21:38:12
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0