2/1 - 09 Äntligen!!!

Då var det äntligen gjort. Det efterlängtade hålet i läppen. Har velat göra såååå länge men varit rädd för att det ska göra ont. Men icke... Blev nästan irriterad när det var över för det kändes ingenting. Där hade jag gått och laddat i flera veckor och så känns det inget. Hmmm men det gjorde däremot den jag tog i tutten. Jag trodde det skulle vara nästan samma smärta. Snacka om blåst på konfekten. Men men...... den är gjord och jag är helnöjd. Det blev så fint. Vissa kommer säkert tycka det ser töntigt ut och att jag är för gammal för att göra såna dumheter, men jag bryr mig. Bättre att vara 26 och vara säker på att man vill göra än att vara typ 18 och bara göra för att andra har det. Mitt självförtroende har aldrig varit bättre och det tror jag syns utåt också. Men nu kommer frågan vad jag ska göra härnäst. Har tre piercingar och tre tatueringar. Har haft två stycken i tungan som jag tog ut så det är uteslutet. Andra tutten vågar jag inte på grund av att det gjorde för ont. Får väl nöja mig med en i näsan. Vad gäller taueringar så har jag planer på att tauera hela ryggen och det ska vara indian tema precis som den på armen. Annars blir det något med Bolivia: Jag älskar Boliva. Kanske man kan tatuera in ett par som dansar caporales. Hmm tål att tänkas på. Ännu bättre vore det om det var en bild på mig när jag dansar caporales. Förutom min familj så är dansen det viktigaste i mitt liv. Ja det där ska jag verkligen tänka över. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0