Vaccinerad

Jaha då har man tagit den lilla sprutan då. Den mot grissjukan. Ingen feber och inget ont i armen. Gud så skönt att det äntligen är över. Fan man har ju sett de milslånga köerna men själv så stod jag max 20 min.

Men men nu har jag lite plugg som väntar.

Ja just det. Genomförde min lilla uppgift till utvecklingsarbetet idag. Vilken syn det måste varit. Fyra ungar omkring mig och jag sitter och vevar febrilt med sleven i tre stormkök. De blev helt imponerade av tången man tar kastrullerna med "tamoj" kallas den.  Jaja ingen brände sig och alla överlevde. Gott blev det också. Vi åt Italiensk Lövögryta

Tjo flöjt och hej svejs

Kommentarer
Postat av: Kakan

gud va bra att inte allt sprängdes i luften :)

2009-12-10 @ 20:41:37
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Paola

Kul att du också har vaccinerat dig! Jag fick heller inga biverkningar :)Och tack så mycket för den fina kommentaren, den värmde!



Puss och kram. Sköt om dig

2009-12-11 @ 17:15:52
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0