Mellandagscaching i Katrineholm

Ett event som vi deltog i igår. Mycket trevligt och dessutom fick vi se lite mer av Katrinholm som faktiskt är en rätt så mysig liten stad. Jag uppskattar att vi var ca 30 olika team (hm kankse) och det var kul att få ett ansikte till de olika namnen. Vi gick runt tillsammans med Team Vildmark (linus bror med familj) och ett annat team som hette Mistel.


Bilden är tagen från de som anordnade eventet

Idag åkte team Vildmark och halva Team Garbo tillbaka till K-holm och tog lite mer cachar.

Jag och Tuva stannade hemma och fixade lite. På eftermiddagen kom Karin och hälsade på. Vi bytte julklappar och den jag fick var klockren haha. Bild kommer senare. Fick Sarah Jessica Parkers parfym "TWILIGHT" haha.
Den var bäst haha...

Nu är det snart sovdags. Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad var det för orm nu då? Fick ni bukt på det? Sååå nyfiken :)

Jag bor precis ett stenkast från det där fiket by the way;) Nu skulle ha tittat in!

2009-12-30 @ 21:22:57
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0