Lite förströelse

Eftersom jag tagit en paus i pluggandet (Har gått rätt bra nu på förmiddagen) tänkte jag ägna mig åt lite onödigheter. Hittade detta på en annan blogg och jag snodde. Tjo flöjt. Jag älskar listor

Om dig.

1. Hur mycket är klockan just nu? 11.15
2. Namn? Jenny
3. Vart bor du? Norrköping
4. Hur många barn vill du ha? Har ju två underbara kottar
5. Vill du gifta dig? Nej
6. Rullar du spaghettin eller skär du den?  Skär
7. Har du ätit sushi? Nej och kommera aldrig prova
8. Favoritglass? Allt med viol
9. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Just nu inget
10. Humör? Vet inte. Lite ledsen

Fyra Grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, men en gång trodde jag att jag var det eftersom en polisbil åkte efter mig hela tiden och stannade bakom mig när jag stannade
2. Har du en hund? Nej men katt
3. Sover du helst själv eller med någon? Själv.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Ja lite, runt 1.70
2. Skulle du vilja väga mer? Haha nej vekligen inte
3. Skulle du vilja ha sex nu? hmmm vågar jag svara ja ok jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Haha nä jag dricker ju knappt. Men visst skulle det vara kul och göra något galet

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja hmm provade precis
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut nu men inte förr
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja skulle vara skönt
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, har varit många gånger. Har lika kul ändå. man märker liksom ingen skillnad
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, självklart! till 100 procent
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan 1 och jag är så nöjd med den
9. Kan du suga? Vad för något haha
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nej

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja många gånger när jag var ung
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Inte som jag kommer ihåg
3. Har du syskon? Ja, tre äldre men 1 är helt pantad
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja vilken fråga haha
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja och jag kom på dem. Vad de skämdes
6. Har du varit full den här månaden? Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej men vill ha smaskigare
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Japp, luktar som en nyponrs i käften
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja även en som var 4 år yngre haha
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja haha och den historien är så pinsam att jag nästan måste skriva på min blogg haha
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Jaa
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, är så ärlig

VEM.

1. Vem älskar du? mig själv, familjen och mina underbara vänner
2. Vem hade du senast sex med? Mig själv haha
3. Vem vill du bli full med? Skulle vara kul att bli full med Taylor Lautner eller med LOCO
4. Vem är den bästa artisten? Romeo i Aventura
5. Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
6. Vem är snällast i världen? Min mamma
7. Vem vill du prata med? Någon som kan trolla bort smärtan och ångesten i mitt hjärta
8. Vem sov du senast med? Tuva och Olle
9. Vem vet allt om dig? Tror inte någon vet allt om mig.
10. Vem hatar du mest? Loco
11. Vem kramade du senast? Garbo

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är farligt att läsa din blogg...du lägger ut så snygga bilder :)

kram

2009-12-05 @ 13:37:31
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0