I am flying, my heart is taking over......

Shit sitter med gåshud på armarna och tårar i ögonen. Lyssnar på Erik Grönwall som vann idol. Låten higher är bara så skön. Inte för att jag är något direkt idol fan men Erik var en klar favorit redan från början och när han sjöng denna låt i fredags då sprutade tårarna. Är extremt känslig just nu hehe. Men skit samma. I dag har jag skrivit färdigt mitt utvecklingsarbete. Så skönt aaaaa. Trodde inte jag skulle orka sitta så länge som jag gjorde idag. Var på Bolivia Kommitténs fest i går eller rättare sagt kom en timme inna det skulle sluta. Fick hets dricka och sedan blev det utgång till Cromwell. Var väl mindre kul men trots det var mitt smile ändå uppe vid öronen. Mer om det en annan gång. En toppenkväll som jag aldrig kommer att glömma. AAAAAAAA

Over and out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0