Femenino

Ja då är det klart vad man ska dansa på saya tävlingen. Det blev femenino alltså en koreografi med enbart tjejer. Vi fick mail i morse att sista dansen för hösterminen var idag och att vi skulle få reda på vilka som skulle dansa. Lagom uppspelt gick jag dit frö att som jag tänkte dansa lite innan vi fick reda på resultat. Men så blev det icke. Hann dansa typ 2 minuter innan jag var tvungen att gå och sätta mig på grund av yrsel och illamående. Dessa jävla tabletter gör mig galen. Det står på förpackninegn att biverkningar som illamående och kräkningar kan uppstå. Men varför ska just jag alltid åka på sånt skit. Jaja det blev i allafall ingen dans. Lite tråkigt att bara sitta och glo. Men men efter all väntan så är det skönt att veta vad man ska kämpa för. Nu är det pizzatajm.


Wiiieeee Femenino hehe


Bild från förra årets femenino



Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

strongt gjort att äta pizza efter man mått illa :)

2009-12-20 @ 19:27:31
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis gumman, håller tummarna.

Kram

2009-12-21 @ 09:04:33
Postat av: Anneli

Vad kul gumman! Grattis håller tummarna kram

2009-12-22 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0