Snabb uppdatering

Ja nu var det ett tag sen jag blogga. Har så himla mycket att göra så man har ju aldrig tid ahh. Men ok.

Fredag: Barnvakt. Skönt. Slappa bara

Lördag:
Mamma fyllde år! Hipp hipp hurra för henne men vi var ute på en lång cachingtur hela familjen. Vi var nog lite väl optimistiska när vi satte igång. Hade skrivit upp 42 stycken men klarade bara att ta 20. Inte illa med tanke på att barnen  var med. De var så duktiga. Olle han tycker verkligen att det är jättekul att välja något ur burkarna. Kom till Motala 22.00 och då fick barnen äta lite på Mcdonalds. Sen sov de som stockar resten av vägen hem hehe. Blev en lång tur. Över 30 mil åkte vi. Vilken jäkla hobby man har haha. Åka och leta efter små burkjävlar haha. Jaja. Hemma 00.30 svintrötta.

Söndag:
Firade mamma på dan. jag och syrran hade köpt en jättefin tröja åt henne. Passade henne perfekt. På eftermiddagen skulle det ha varit dans. kommer dit och överlåset är låst. Vi har bara till det nedre. Vad gör vi hehe jo tränar utanför rådhuset. Pinsamt. Jag hade ju tänkt mig riktig hårdträning eftersom jag ska dansa feminin för första gången den 8:e i Nyköping. Får köra hårder på tisdag då hehe när vi ska träna i ensjön. Tack alla ni i BKN som hjälper mig. Jag är grymt nervös, för jag vill inte göra er besvikna.

Idag:
Började jobba 06.45 på Olle och Tuvas förskola. (De var lediga) Bara 11 barn på hela dagen så det blev gott om tid till att städa och fixa andra saker. Hoppas att de uppskattar det man gör hehe. Linus och barnen kom förbi på eftermiddagen och hälsade på. Då var vi 2 personal på 5 barn haha varav två gick hem strax efter. Lyx. Men nu är jag i allafall trött som bara den för man går så mycket under dagen. Ett tecken på att man är gammal blää. Ska lägga mig skapligt idag. Men först lite våra bästa år hehe

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

ja men burkhobby är väl lika god som nån annan...det finns ju dom som dödar fjärilar och sätter fast med en nå i i tavla!!! eh okej!

2009-08-03 @ 21:18:44
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0