Karneval i Nyköping 8/8 - 09

I´m back. Det var ett tag sen nu som jag skrev. Har bara inte haft ork. Så trött varenda dag och då har jag ändå inte gjort något. förutom lite dans hehe. I går var det i allafall karneval i Nyköping. Det gick bra trots att ljudanläggningen gick sönder hehe. Det bara spraka om högtalarna och folk höll nästan för öronen. trots det såg vi glada ut och dansade med styrka precis som vi lärt oss haha. Efteråt dansade vi på scen. Jag var sååå nervös eftersom det var första gången jag skulle dansa femenino dansen. Det gick sådär. Missade lite men jag tror inte att det syntes så mycket. Får kolla youtube sen när det kommer där hehe. Ahhh får inte missa. Heidi och Jenna i gruppen lurade upp mig i värsting karusellen. Skrek hela tiden och blundade mestadels haha. Vilken mes man blivit på äldre dar. Åksjuk och helt slut när jag åkte hem. Meningen var att Linus och jag skulle tagit lite cacher på vägen hem men jag somnade. Kul sällskap man är.

Idag har vi bara badat i ensjön. Skönt med lite sol men inte fan blir man brun för det. Tack för mig.

Over and out


Närbild. Helt slut efter karnevalen. Vindögd är jag också fan....

Kommentarer
Postat av: carro

Vad roligt att det gick bra på karnevalen! =) Hihi man behöver inte vara gammal för man blir åksjuk, i så fall har jag varit gammal väldigt länge. Hahah =) Ta hand om dig. kram

2009-08-09 @ 20:40:12
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag satt nyss och klickade runt på mer-trafik.se och hamnade hos dig :) Så himla roligt när man känner igen folk. Samma sak hände med Lindas blogg härom dagen. Skitbra sida juh!

Hoppas allting är bra med er. Kramar

2009-08-09 @ 21:33:07
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Kakan

Det är riktiga takter det...dansa på fastän publiken lider hehe:)

Kram

2009-08-10 @ 16:05:58
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: maria

hej såg video på din främtadan du var jätte duktig, bra gjort. ;)

2009-08-11 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0