Hahaha

Fick en rolig sak skickat till min mail idag. Läs får ni se hehe


    Visste du att...

Om du skriker i  8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat  
tillräcklig energi för att värma en kopp  kaffe?
(Är knappast värt det...)  



Om du fjärtar  oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att  producera
tillräckligt med gas till en  atombomb?
(Nu börjar det likna något!)  



Hjärtat producerar så pass stort tryck när  det pumpar blod runt i
kroppen att det kan  spruta 914,40 cm ?
(Oh My God!)



En  grisorgasm varar i 30 minuter?
(I mitt nästa  liv vill jag vara en gris!!)



En kackerlacka kan  leva i 9 dagar utan huvud innan den dör?  
(Ohyggligt!)



(Jag har fortfarande  inte kommit över det där med grisen...)


Om  du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150  kalorier I
timman?
(Prova inte detta där  hemma. Men kanske på arbetet...)



Hannen hos vandrande  pinnar kan inte para sig när dennes huvud är  
fast vid kroppen. Honan tar initiativet till  sex genom att slita
loss hannens huvud?  
('Älskling, jag är hemma! Vad f...?!')  



En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som  sin kroppslängd? Det
motsvarar att en människa  hoppar längden av en fotbollsplan.
(30  minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig  detta??)



Havskatten har över 27000  smaklökar!
(Vad kan vara så välsmakande på  botten av havet?)



Några lejon parar sig  över 50 gånger om dagen?
(Jag vill fortfarande  va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför  
kvantitet!)



Fjärilar smakar med  fötterna?
(Någonting jag alltid har önskat att  veta!)



Den starkaste muskel  I kroppen är tungan?
(Hmmmmmm....)  



Högerhänta människor  lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?  
(!)



Elefanter är de enda djur som inte  kan hoppa?
(OK, det är nog bra.....)  



En katts urin lyser  under svart ljus?
(Svart ljus.... ?)  



En struts öga är  större än dennes hjärna?
(Jag känner människor  med samma problem...)



Sjöstjärnor har  ingen hjärna!
(Sådana människor känner jag  också!)



Isbjörnar är vänsterhänta?
(Om  dom byter, kommer de att leva längre!)  



Människor och delfiner är de enda arter  som har sex för lustens
skull?
(Men grisen  då?)



Nu när du har flinat minst en gång,  är det din tur att sprida
dumheterna och  skicka dem till någon du tycker skulle kunna  behöva
ett flin...
(Kanske till och med  ett gott skratt....) Ha en jättebra dag!!!  


 

  


  
 


Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha! tydligen skojets tid just nu...har du sett klippet på lindas blogg?

kram

2009-08-16 @ 19:26:56
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe det va skoj :) Som sagt, man kanske skulle bli gris i sitt nästa liv? Haha

2009-08-16 @ 21:25:11
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hahah den va från mej=D hahah

2009-08-17 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0