Geocaching för hela slanten

Precis hemkommen. Trött i huvet och hungrig som en varg. Har varit ute på en geocaching tur från klockan 1 idag när jag slutade från jobbet. Helt otroligt att ungarna orkar hehe. Visst blir det lite bråk dem emellan men jag förstår dem. Nu när vi tagit alla i närområdet så blir det ju en hel del bilåkande. Hur kul är det det liksom? Just nu är Linus uppe i ågelsjön tillsammans med en annan geocachare vid namn malte_70. De ska försöka bli först på en som är utlagd, men för att ta den måste de dyka ner 4 meter under vattnet. Hehe lycka till i mörkret. Malte_70 träffade vi för första gången idag.  Blev hembjudna på fika när vi hade tagit vår sista hehe. Alltid kul att träffa andra intresserade. Men nu är jag hungrig  så jag ska ner och ta mig lite smörgås sen upp till datorn igen för att logga alla vi tagit. Tog 20 i måndags som inte är loggade. Såååå tråkigt. Men men tjoflöjt från mig

Kommentarer
Postat av: Kakan

jisses vad ni spurtar på med geo! Gissar att det är för att ni är lediga:)

kram

2009-08-13 @ 13:23:13
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0