Sammanfattning

Kort sammanfattning av helgen och dagen:
 
Lördag:
Strålande sol och ensam med ungarna hemma. Yeahhh. Ringde mamma och hon trippa över på lätta steg och vi drack en kopp kaffe tillsammans. Hon hjälpte mig också med disken. (Vet inte vad jag skulle göra om hon inte kom och diska varje dag hehe). Sen snabbis till affären. Givetvis följde mamma med som stöd. Nästan helt omöjligt att gå ensam med vilddjuren i affären hehe. De lägger sig typ på golvet och skriker efter godis. Högröd i ansiktet och arg som ett bi får jag då ha dom hängande under varsin arm, för godis kan man ju inte ge dom för minsta tjut. Men men djuraffären först för att inhandla 10 kg kattmat.  Klart att missen ska skämmas bort med bra och snordyr mat. Hmmm. Sen Ica och faktiskt så skötte ungarna sig den här gången och som belöning blev det Mcdonalds. Kvällen blev lugn. Ungarna såg Bompa sen var det natti för dem. Efter Robinson så stupa jag i säng. Så rolig lördag kväll hade jag.


Ungarnas påskpresent de fick av farmor


Söndag:
Vaknade klockan 5 av att Olle tjata om barnprogram. Arg som ett bi satte jag på tv:n och försökte somna om i soffan. Lätt när det är ljust så in i hel..te i vardagsrummet. Inte bra....men i allafall inspirerad av gårdagens robinson så gick vi ut skapligt tidigt och byggde oss en koja. Eller kanske snarare ruckel. Men ungarna blev glada och lekte en stund. Fikade också därinne. Lite senare en snabbis till leksaksaffären för att få inspiration till Tuvas födelsedag. Jättelätt. Hon ville typ ha allt. Ja då är det väl bara att hala fram stora plånboken då.
Träning på eftermiddagen. Det gick åt skogen. Ingen motivation. Måste skärpa mig för uppvisningen är ju snart.
Stupa i säng när jag kom hem. Börjar bli gammal hahahahahaha



Vår Robinson koja


I dag:
Ny praktik period. Jättekul att träffa alla igen. Kände mig jätteladdad. Härligt väder idag med så vi var ute hela dagen. Måste smörja mig så jag inte bränner mig. Gör det rätt så lätt. Skit. Pratade geocaching med en av pedagogerna. Hon var intresserad och tyckte det verkade kul. Ska fråga om hon vill följa med någon gång så jag kan visa IRL hur det går till. Men i allaf all. Det var så himla kul idag. Har dock ett litet bekymmer. Har ingen aning om vad jag ska göra till utställningen/uppvisningen. Totalt stopp uppe i huvet. Vägledaren tyckte att jag skulle ta de största barnen och göra en indiandans uppvisning och sen att man målar och fixar alla kläder och sånt till. Vet inte riktigt om jag vill det. Någon som har något annat förslag? Helt slut när jag kom hem så jag var tvungen att vila en stund. Snyft måste bero på åldern haha.


Vad tycker ni om bilen? Köpa eller inte?




Omslaget på en film som jag vill ha. Den verkar så underbar. Het och sexig dans ahhh reggaeton. Helt i min stil. Bara måste ha den. Slå mig en pling om ni vill ta en svängom hahaha. Tjo hoo


Nu ska jag nog gå till lilla mamsen och ta mig ett bad.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Karin

hm mycket fina troll och koja! vilken fantasi! men den såg liten ut, för pysslingar ? :)

2009-04-27 @ 20:25:19
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Gabriella

om ni vill ha bilen o har råd så slå till vett ja :)

2009-04-28 @ 19:59:07
URL: http://ellagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0