Var finns alla barnvakter när man behöver dem hehe

Hola todos!
Ja det var spanska haha. Älskar det språket och skulle vilja börja läsa igen men just nu finns ingen tid. Längre fram möjligt vis men men. Den som lever får se.
Men nu sitter man här igen och väntar på att klockan ska bli nio och CSI ska börja. Det var ett tag sen jag såg och i dag ska jag se tjo ho hehe.. Känner mig faktiskt lite deppad fast jag var så glad i morse. Vi har ett litteraturseminarium i morgon och jag hade glömt bort att det är studiedag på ungarnas förskola i. Jag kommer att missa det för jag har ingen barnvakt. Lite sur för jag hatar att missa och ta igen. Bläää för sånt... men i allafall
Träffade Sussana i skolan i dag och satt lite med vårt B-paper. Fick ganska mycket gjort. Nu ska vi ut och intervjua olika, förskolor. Ska bli kul men lite nervöst.
Innan jag hämtade barnen små städade jag lite. Behövs kan man säga. Ser förjävligt ut. Får ta mig i kragen.
Mor kom också över på en kaffe. Mycket trevligt. Hon diskade åt mig. Snällt för då slapp jag. Hatar verkligen att diska och laga mat. Usschhhchchchc
Fcik hem mitt lilla Usb på posten som jag samlat streckkoder till. Visst är det gulligt. Ahhhhh
Chaoooo





Kommentarer
Postat av: Mia

Ååååh vilket gulligt. Jag som älskar Ahlgrens <3

2009-04-20 @ 21:42:30
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

I want one!!!! görsöt!

2009-04-21 @ 17:42:18
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anette

Hade du ringt kunde jag tagit barnen, har varit ledig idag ju :)

2009-04-21 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0