Surbullen

Är precis hemkommen från träningen. Är trött så in i bomben och ändå dansade jag inte speciellt mycket idag. Satt mest och såg sur ut. Kände mig så obekväm för det var så många och tittade på. Ja vet att det är då man ska visa vad man kan och göra sitt bästa men nä idag gick det verkligen inte. Skäms faktiskt lite. Jag borde ha vant mig för jag har ju ändå dansat en himla massa år. Får ta igen nästa gång ahhh. Men men......
Dagen har i allafall varit betydligt roligare. Först litteraturseminarium med gruppen på morgonen. Det gick bra.  Tjo hoo vad skoj.  Satt sen på bibban en stund och läste Storylineboken. Gruppen firade sen Karin på Världens Bar. Jag var så sugen på paj och var nyfiken på att prova ädelost och broccoli. Inte så god. Kunde inte äta upp så jag var lika hungrig när jag gick som när jag kom. Fick sällskap av Karin ner till stan sen och vi gick till kupolen och fika. Kaffe och ne... nä jag menar chokladboll. Himelskt gott ahhhh. Men det blev bara en snabbfika för hon skulle bort och jag hem. Sen var det bara lugnt fram till träningen. Och nu är det snart sängen för mig. Natti Natti

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0