Solig lördag tjo ho...

Ahh spöktimmen närmar sig och här sitter jag och kan inte sova. Inte bra för egentligen är jag ju såå trött. Tuva gick upp 05.15 i morse. Fattar inte att hon inte kan sova, bara lite längre. Hon väcker ju alla. Ja, ja arg va jag iallafall.
Men nu till något helt annat.  I går var jag och Linus ute på lite geocaching. Målet var att försöka ta oss in på listan över cachare i Sverige. Det gjorde vi med råge. Vi hittade 30 stycken cacher vilket är rekord på en dag för oss dessutom kom vi med på listan hehe. Tror vi  ligger på plats 928 i Sverige Wieehh Go Team Garbo ( vårt alias) Geocaching är större än många tror och svinkul. Blev lite laddad för nu när vi väl är inne så är det bara att fortsätta så vi inte åker ur hehe.

I dag var en helt underbar dag. Bara njöt av solen. Hoppas bara att jag fick lite färg så jag slipper se så sjukligt blek ut hehe. På dan var vi hos Ingrid, Martijn och Ruben och hälsade på. Martijn är Olles bästa kompis och hans mamma Ingrid driver ett välkänt hästhotell som ligger i Algustboda. Jättefint där. Vi grillade korv och ungarna lekte och innan vi åkte hem så fick Tuva rida. Hon blev så glad och såg verkligen stolt ut där hon satt på hästryggen. Lilla skrutten. Olle vågade inte så han nöjde sig med att bara klappa hästen den här gången.
På eftermiddagen var det dans och idag kändes det som att det gick svinbra. Kände mig så laddad och körde järnet. Visst finns det hela tiden små saker att förbättra men som sagt i det stora hela gick det bra. Är bara lite orolig för skorna vi ska dansa i. Det är något med dom som jag inte gillar och fler med mig tror jag. Ska till stan i morogn med några andra från gruppen och vi ska se om vi kan hitta billiga svarta skor på skopunkten som vi kan ha istället. Vad som helst är bättre än dom vi har nu hahah. Ser ut som en clown ju.
Men nu känner jag att John Blund är nära så nu är det natti natti.


OVER AND OUT



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!!! till listplaceringen!

2009-04-05 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0