Tycker synd om mig själv

Idag tycker jag lite synd om mig själv faktiskt. Har så ont i nacken (haft i flera dagar) och det strålar smärta ner mot armen så jag har lite svårt att röra den. Hmm orolig. Man kanske borde gå till lilla doktoren och se efter så det inte är något allvarligt. Linus säger att det är hjärtinfarkt. Mycket troligt...........nä. Nävars inte skoja. Ska ta mig i kragen och gå till doktorn om det inte gett mig sig till torsdag. Nog om detta.
Kanonkul dag idag. Gjorde tre av mina fem intervjuer. En där jag är och två på en annan förskola. Gick åt skogen kan jag säga hehe. Var så nervös och det kändes så stelt ( från min sida). Jag hade nog föredragit ett öppet samtal för det där med intervju var absolut inte min grej. Fy farao....... Pinsamt sen att sammanställa dom med min uppsatskamrat. Kommer nog få många skratt tillsammans hehehehe.
När jag kom hem från vfu:n så hade mamma gjort mat till barnen. Så himla snällt för jag mådde inte så bra med min nacke och allt. Kände mig febrig. Då kändes det skönt att lilla mamma tog hand om en. Till kvällen mådde jag pyttelite bättre så då blev det kebabtallrik med ris. Mucho gott.
Men nu sitter jag här. Känner att sömnen börjar smyga sig på. Har lite svårt att slita mig från datan. Tittar på Aventura på youtube. Jag bara älskar den gruppen och skulle nästa kunna dö för att få se dem live. Nedan en helt underbar video live från Madison Square Garden. Har sett den fjorton miljoner gånger haha.

Over and Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0