Snart dags....

Ja nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och filosoferar. Solen skiner men det är satans kallt ute. Ska snart ge mig av till skolan. Nya kursen börjar idag. Ska bli spännande hmm not. Såg på schemat att en vecka har vi 3 litteraturseminarier. Skojigt. Böckerna är inte direkt tunna. Men men......
Innan träningen i går så gick jag och Melissa på stan. Vi kollade efter skor att dansa i eftersom skorna vi skulle haft är för stora. Hittade kanonbra på skopunkten. Köpte tre par eftersom vi är 3 par i mixto. Glada i hågen med vårt inköp gick vi och solade på Nordic Club. Det tog verkligen. Direkt när jag kom ut från solariet såg det ut som om jag fått koskit i ansiktet. Brun hehe. Kors i taket. Träningen sen gick kanonbra. Var så taggad coh det kändes bara så bra. Vi dansade i de nya skorna. Det var dock lite halt på golvet så jag såg nog lite rolig ut. Som en svajjig flaggstång hehe. Ska sula om dem idag. Inget får gå fel på tävlingen på grund av skorna. Madeleine, en i gruppen sa att jag såg glad ut och att hon blev glad då. Klump i magen. Blir glad för sådana kommentarer. Det gör att man ler ännu mer. Nä nu måste jag gå och leta efter mitt löshår hehe som ligger i andra huset. Hmm om jag inte kastat. Jaja....

Tuva rider på hästen Unni hemma hos Ingrid


OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Karin

Roligt! att du är glad!

2009-04-07 @ 09:32:26
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0