Hmmmm

Gud vad dålig jag är på att uppdatera. Får skylla på att jag är så trött på kvällarna. Hårdträning inför tävlingen och jag börjar bli så nervös på riktigt alltså. Det ska bli kul eftersom det är 6-7 år sen jag sist tävla. Det gick i alla fall kanon i går. Tyvärr kunde inte alla i mixto gruppen komma. Inte så bra för slutet sitter inte riktigt som det ska. Fan betyder att man får köra häcken av sig idag. Idag kommer förhoppningsvis NT till dansen. Jag mailade dem för ett tag sen och berättade att våran grupp skulle iväg och tävla och i går ringde. De ska fota lite och de sa att de ville ha någon som har hela dräkten på sig. Ingen i gruppen verkade vilja ställa upp, så idag kommer jag ta med mig den gamla röda dräkten och ta på mig om ingen annan vill förstå hehe.
Olle är hemma från förskolan idag. Lite hängig och så har han inte sovit bra heller. Min lilla skrutt. Kommer verkligen sakna dem i helgen. Det är inte så kul att åka ifrån dem på påsken men å andra sidan har jag sagt att de gärna får följa med.  Men men jag får gottgöra dem sen. Nu är det frulle dax. Skriver igen lite senare

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blir du kändis alltså! säg till när du hamnar i tidningen!

2009-04-08 @ 17:27:09
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0